חששות עזרה בבקשה

דיון מתוך פורום  הפרעות בתקשורת - שמיעה, שפה, דיבור ובליעה

07/02/2004 | 21:47 | מאת: תודה

מכל מה שאני קוראת באתרשל האגודה לקלינאיות - קלינאיות תקשורת אפילו לא מגיעות למינימום הכנסה ?! אני סדודנטית לעתיד מעוניינת מאוד לעסוק במקצוע איך מפחדת שלא יהיה ניתן לסגור את החודש עם משכורת נורמלית או טובה ?? מכיוון שתהליכי ההרשמה ללימודים החלו כבר אשמח עם תוכלו לעזור לי בהקדם האפשרי תודה

נכון שהמשכורות בשירות המיבורי נמוכות, כמו בכל המקצועות במגזר זה. קלינאי תקשורת מועסקים במשרד החינוך, בתנאים זהים לתנאים של מורה (כולל שנה להשתלמויות מקצועיות, ללא עבודה בפועל ועם משכרות מלאה מדי 6 שנים וחופשות כמו כל עובד מערכה החינוך), ישנם קלינאים עם הסדרי עבודה אישים עם הקופות החולים וישנם כאלה העבדים באופן פרטי בלבד, ללא הסכמים וכמובן רק לאחר שבנו לעצמם שם מקצועי, כך שאנשים יהיו מוכנים לשלם לה. ישנם קלינאים בעלי מכוני שמיעה שגם עוסקים במסחר של מכשירי שמיעה או המועסקים של ידי קלינאים אחרים. מצב זה של פיזור רמות הכנסה זהה למתרחש במקצועוצ אחרים בארץ וקשור כמובן לנעשה במסגרות הכלכליות. קלינאים רבים מתפרנסים בכבוד ממקצועם, כמובן, תוך שמירה על רמת עבודה ולמידה. אל תתיאשי, קלינאי תקשורת עובדים בכל הארץ, בכל מני מקומות. תורמים רבות לחברה וגם מתפרנסים בכבוד.

09/02/2004 | 20:01 | מאת: תודה

תודה על התשובה המהירה - אני מקווה שאני עושה את ההחלטה הנכונה בהצטרפות למקצוע

16/11/2005 | 15:35 | מאת: אביב

סטודנטית יקרה אני סבורה שאין סיבה לחששותייך. לראיה, אני מחפשת קלינאית תקשורת ליחידה קהילתית לעבודה עם ילדים ,בתנאים מצוינים ,ולא מוצאת.(פרטים בטלפון 03-5352411) קלינאית בתחילת הדרך תמצא עבודה , אך תשתכר פחות מהותיקות. הקלינאיות הותיקות יכולות לבחור משפע מקומות עבודה בשוק.. וגם השכר לא מבוטל... ויש אפשרות לעבודה כעצמאית כשההשקעה הנדרשת מעטה.

מנהל פורום הפרעות בתקשורת - שמיעה, שפה, דיבור ובליעה