חוסר דיבור שוטף בשירות לקוחות טלפוני

דיון מתוך פורום  הפרעות בתקשורת - שמיעה, שפה, דיבור ובליעה

25/08/2003 | 22:30 | מאת: שון25

שלום רב! שני שון אני בן 25 לאחרונה התחלתי לעבוד כנציג שירות לקוחות טלפוני בחברת תקשורת גדולה, ושאני בלחץ פסיכולוגי הדיבור שלי מתחיל להקטע ולא להיות שוטף, כמו-כן גם שאני לא בלחץ ואני משוחח בטלפון עם לקוחות יכול להיות שמשפט שלם אני מצליח לדבר שוטף אך במילה השלישית נגיד במשפט שני אני יכול להתקע. יש לציין ישנם מצבים שגם אם אני בא במגע עם אחד מבני משפחתי אני מגמגם מאוד קל, והדיבור מתחיל להקטע. שאלתי האם יש פתרון לחוסר הדיבור השוטף הקל שיש לי או שאפשרי לטפל בבעיה. בתודה שון.

מעניין אם התופעה הייתה תמורגשת גם ללא העבודה הזאת? עמידה מול לקוחות בטל' דורשת הרבה מאמץ מבחינת בדיבור והעברת כל המסר רק דרך הדיבור.... על המשתמע מכך...... תוכל לפנות לקלינאי תקשורת האיזור מגוריך, ולקבל יעוץ באשר לחומרת התופעה והצורךבהתערבות כל שהיא! חפש האתר קלינאי התקשורת www.ishla.org.il בהצלחה

מנהל פורום הפרעות בתקשורת - שמיעה, שפה, דיבור ובליעה