שתל שבלול-שינוי בשמיעה

דיון מתוך פורום  הפרעות בתקשורת - שמיעה, שפה, דיבור ובליעה

25/08/2022 | 02:40 | מאת: שתל שבלול

שלום אני מושתלת מ2002 בנוקלוס בהצלחה ב 2015 עברתי בצד השני לאחר כשל פעם שניה-4 שנים עש שעלו על הכשל כשנתיים אחר האוזן הראשונה התחילה השמיעה להיות לא טובה עם ירידה בשמיעה בעיקר לא מינה מה אומרים אבל גם לא שומעת לאחר מלא נסינות של מיפויים כיום יש מפה שאני היתה די הרבה זמן ומרגישה שיפור טוב עדין אבל לא מה שהיה יש לצין שבחלק מהמיפום הרגשתי שמיעה טובה בחודש הראשון ופתאום.... באוזן החדשה משתמשת אבל לא רציף קשה לא איתה... בעיקר אחרי שעושים לי מיפוים חדשים...השמיעה שלי שם מילים וכו אבל היא לא מתקדמת מספיק... ולא יודעת אם קשור אבל המפות שלי לוקחות מלא בטריה! מחזיק לי 10 שעות... מה דעתך בענין אשמח לשמוע יש לך רעיונות איך לשפר...חשוב לי מאוד... ובנוסף מה האורך החיים הממוצע של השתל...ואם נראה לכם קשור?

לגבי הבטריות, רצוי שתפני ליבואן של השתל, הוא יכול לבדוק את הנושא. לגבי המיפוי, תפני שוב למרכז הרפואי שמטפל בך, הם בוודאי יתנו לך מענה הולם בהצלחה!

15/09/2022 | 21:37 | מאת: טלי

תודה!!!!!!!! לגבי הבטרית כבר נסנו... ועשינו את המקסימום השאלה אם זה דבר נורמלי או מראה השתל הפנימי...?משהו בשתל יש לי את השתל הזה קרוב ל19 שנה מה אורך החיים הממוצע כיום?

מנהל פורום הפרעות בתקשורת - שמיעה, שפה, דיבור ובליעה