הפרעות בתקשורת בגיל 3
דיון מתוך פורום הפרעות בתקשורת - שמיעה, שפה, דיבור ובליעה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום , בני בן 3 וחודשיים . רק השנה נכנס לגן לראשונה בחייו עד לפני חודשיים היה עם מוצץ באופן קבוע . הילד לא אומר מספיק משפטים . האם זה מדאיג ? יחסית לאחותו באותו גיל היא דיברה שוטף והוא לא זה מתסכל הוא מבין הכל אבל קשה לו להתבטא מעדיף להשתמש במילים בודדות בדיקת שמיעה תקינה . האם זה מדאיג ? מה עושים מכאן ? תודה
רצוי כעת לעקוב אחר התקדמותו ולראות אם סוגר פערים כשחשוף לילדים ולסביבה תומכת שפה ותקשורת. במקביל רצוי לקבוע הערכה אצל קלינאי תקשורת, גם אם יש המתנה בתור לעוד כמה חודשים, בינתיים תלמדו מה ההשפעה של החשיפה לשפה בגן. ההמתנה בתור תהיה לטובתו!