2 שאלות
דיון מתוך פורום הפרעות בתקשורת - שמיעה, שפה, דיבור ובליעה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, שאלותיי: 1. מהו מיקום הלשון בעת מנוחה, דיבור ובליעה? אשמח לתשובה. קראתי שהלשון צריכה להיות מונחת בחיך העליון מאחורי השיניים בעת בליעה ומנוחה. שאלה 2 - מה דעתך על שיטת "מיואינג" שטוען שיש להשים את הלשון בחיך עליון מאחורי שיניים בעדינות ותוך זמן (לרב 3-6 חודשים) , זה יעזור לאסתטיקת הפנים, הלסת ודברים נוספים בפה? תודה רבה.
לא מבינה מה שאלה, תלוי בגיל, במבנה הפנים, בבשלות הנאורומוסקולרית ובעוד הרבה גורמים.....אי אפשר להשיב לשאלה מסוג זה, ללא התייחסות פרטנית.