בחור צעיר שרק לוחש כיוון שהדיבור מכאיב לו
דיון מתוך פורום הפרעות בתקשורת - שמיעה, שפה, דיבור ובליעה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בני בן 23 דבר המון במסגרת עבודתו ואבד את הקול. היום, 10 חודשים אחרי, רק לוחש ולא מדבר בכלל. טוען שהדיבור גורם לו לכאב. לא מערב אותנו בטיפול אבל אומר שהוא והקלינאית החליטו שיפסיק את הטיפול. האם הגיוני? אני מניחה שבכל שלב החזרה לדיבור תהיה כרוכה בכאב כלשהוא... האם זאת סיבה להפסיק? איך חוזרים לדבר?
מכוון שבנך בוגר, אין הרבה שתוכלי לעשות מלבד להציע לו לפנות לבדיקה אצל רופא אאג' וצוות של קלינאי תקשורת, בו זמנית... מרפאת קול בבית חולים תתן לו מענה משולב. כמו מחלקת אאג' בתל השומר או בבילינסון. בהצלחה