תינוק בן 3 חודשים
דיון מתוך פורום הפרעות בתקשורת - שמיעה, שפה, דיבור ובליעה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, 1- יש לי תינוק בן 3 חודשים והוא איננו ממלמל בכלל עדין ואינו משמיע קולות למעט הבכי . בדיקת שמיעה תקינה. האם זה נורמלי ? מתי תינוקות אמורים להתחיל למלמל ? 2- דבר נוסף -התינוק מוציא במכוון הרבה רוק מהפה ועושה בועות רוק עם השפתיים. מה זה אומר ? תודה, מירב
לקריאה נוספת והעמקה
הבועות אומרות שמתחיל להיות מודע לאברי גופו ומכיר את פיו. לגבי קולות, עדיין מוקדם, ישמע קולות בהמשך. בן שלושה חודשים וכבר דואגת ומפרשת, ... תהיני ממנו ותני לו להתפתח לפי הקצב שלו!
תודה רבה, נרגעתי קצת מתי אני אמורה לצפות שהתינוק יתחיל למלמל ולהשמיע קולות ?