בן 2.5 לא אומר "אני"
דיון מתוך פורום הפרעות בתקשורת - שמיעה, שפה, דיבור ובליעה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אשמח להתייעץ: בני בן שנתיים וארבעה חודשים. אומר משפטים שלמים, אך מתייחס לעצמו כ"אתה" ואליי כ"אני". למשל יכול לומר "אתה לא רוצה ללכת לישון" ומתכוון לעצמו, "ציירת רכבת" במקום "ציירתי". יש לו אוצר מילים עשיר והוא מבין המון. האם יש צורך לעשות משהו בשלב זה או לחכות שזה יסתדר מעצמו?
אני שומעת המון הורים שפונים לילד שלהם בגוף שלישי ואז מתפעלים למה הילד פונה לעצמו כך, וההורים מדברים גם על עצמם בגוף שלישי כמו אמא תתן ללך נשיקה במקום אני אנשק אותך, אז, שימוש נכון בצייני השם הינה הדרך להקנותם!