בן שנה ועשרה לא מדבר
דיון מתוך פורום הפרעות בתקשורת - שמיעה, שפה, דיבור ובליעה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בני הצעיר (מבין 3) בן שנה ועשרה חודשים. אומר רק 3 מילים, וגם אותן לא הוגה במלואן/נכון. ילד שמח, מתקשר, מבין הכל, מבצע משימות, אוהב את הגן, משחק עם אחרים. לאחרונה התחיל להיות מאוד מתוסכל שאנחנו לא מבינים אותו. קיבלתי הפניה לבדיקת שמיעה אבל אני בספק רב אם יש שם בעיה הוא שומע ומבין את הסביבה לחלוטין. מתחילה כבר ממש לחשוש. מה אני צריכה לבדוק/למי לפנות? המון תודה
לקריאה נוספת והעמקה
את מתארת ילד שעדיין נמצא בנורמה, אבל מתחיל לאחר ...בדיקת שמיעה זה שלב ראשון! ממליצה לפנות לקלינאי תקשורת להערכה וקבלת הדרכה, ללא קשר לממצאי בדיקת השמיעה.