המדבקה
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קוראים לי מיכל ואני בת 26, מעשנת קופסא ליום במשך 11 שנים. אתמול השתמשתי במדבקת הניקוטין בפעם הראשונה. הדבקתי את המינון הכי גבוה: 21. מיד התחילו כאבי בטן שאחרי חצי שעה נעלמו. במהלך היום התחילה חולשת שרירים והרגשת שפעת (אחת מתופעות הלוואי שצויינה בעלון), ובערב כבר היה לי חום 39.1. הורדתי את המדבקה והחום ירד כעבור 15 דקות. האם החום הוא תופעה נורמלית והייתי צריכה להמשיך עם המדבקה? אני כבר די נואשת, אני רוצה להפסיק, נטלתי זיבן בעבר אך שום דבר לא ממש משפיע. צריכה עזרה, תודה.
שלום מיכל, לא ברור לי מדבריך, האם הפסקת לעשן או לא. השימוש במדבקות חייב להעשות רק לאחר ההפסקה, אחרת תיתכן הרעלת ניקוטין. במידה והפסקת לעשן ולא בהדרגה - הסמפטומים שציינת שמזכירים שפעת, כולם אפשריים כחלק מהגמילה הפיזית מהניקוטין, החומר הממכר. אשמח לענות לך תשובה יותר מדויקת, באם תציני את התהליך שאת עוברת. בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, אתר: www.ayapeleg.co.il