יום שלישי ללא עישון - מנרקומן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי איה אני רונן מהקבוצה ברחובות היה שיעור נהדר - גם השיחות אחרי המיפגש מאוד עוזרות יום שלישי ללא עישון ובנתיים הולך לא רע, האמת לא האמנתי שאני אצליח אבל הפעם אני יורה בכל התותחים. שיאצו פעם בשבוע למצב רוח זיבן כי זה מאוד עוזר מסטיק ניקוטין - לא משהוא - הפסקתי מדבקות ניקוטין בהיכון - לא הרגשתי צורך קורס גמילה מעישון כדי להגדיל את סיכויי ההצלחה מנוי בקאנטרי - התחלתי לשחות - זה עוזר להבין את ניזקי העישון ממש ממש מקרוב דמוי סיגריות ממנטה - מאוד עוזר בקיצור הפעם אני מפסיק! - אני מקווה שלא לאכזב (בעיקר את עצמי)
שלום רונן, כל הכבוד!!!!!!! אתה נוקט בכל הצעדים המבטיחים הצלחה!!!!!! התרשמתי גם ממוטיבציה גבוהה וכל המרכיבים ביחד יסייעו לך לעבור את התהליך בצורה קלה יותר ולהנות מהיתרונות הרבים של הפסקת העישון. לגבי שילוב התחליפים התרופתיים - אין בכך צורך. תתמיד בטיפול בזייבן ללא מדבקות ומסטיקים. בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, אתר: www.ayapeleg.co.il