מספר שאלות בקשר לזיבן..
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני לוקח זיבן כ-10 ימים ומהיום התשיעי התחלתי להרגיש עצבנות, אי שקט, חוסר יכולת להתרכז, עצבות ודיכאון קל כמו שאמור לקרות לפי מה שרשום בעלון המצורף לתרופה. האם להמשיך לקחת את התרופה או להפסיק? האם תופעות הלוואי אמורות להעלם?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום חיימביץ, התחושות והסימפטומים שציינת קשורים לתהליך הגמילה שאתה עובר גם בהיבט הפיזיולוגי וגם בהיבט הנפשי. הדברים יתמתנו ועוצמתן תחלש. יש להתעזר בסבלנות, בעיקר אם מדובר על הפסקת עישון לאחר שנים רבות. ממה שתארת אין צורך בהפסקת הטיפול בזייבן. אשמח להתעדכן לגבי תחושתך. בהצלחה, איה