נקיה כבר 13 יום
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לדר' נווה שלום בהמשך להצעתך העלתי חזרה את המינון של הזיבן ל 2 כדורים עדין מרגישה צורך עז לעשן אולי בגלל שהפסקתי במכה מ 3 קופסאות לכלום . לאחר שבוע של נטילת הזיבן . בנוסף לתופעות הלוואי שיש לי מהכדור כל מי ששומע שאני נוטלת זיבן מספר לי על הכדור המון דברים שלילים אחד מהם שהזיבן פוגע בטחול ובכבד האם זה נכון ? כמו כן ברצוני להודות לך על הפורום הנפלא אני מוצאת את עצמי רוצה סיגריה ורצה לכתוב אז תודה .......................
א שלום!! כל הכבוד נראה כי אכן הינך בדרך הנכונה באשר לתופעות הלואי של הכדור מבחנך הוא מבחן התוצאה וכך גם הצלחתם של רבים תופעות הלואי העיקריות (: נדודי שינה, יובש בפה, סחרחורת ובחילה) אינן כוללות פגיעה בכבד וטחול. המשיכי בדרכך ועדכני אותנו בהצלחתך נוה