עצירות ושלישולים לסירוגין

דיון מתוך פורום  מחלות דרכי העיכול - רפואה משולבת

19/08/2017 | 21:08 | מאת: אורטל

שלום ד"ר דיין, אני פונה אלייך בייאוש מוחלט ומקווה שאולי אקבל ממך תובנה לאן עליי לפנות. הבלגאן שלי התחיל לפני 9 חודשים. בעלי חזר הביתה עם שלשולים שנמשכו 3 שבועות עד שפסקו והוא חזר לעצמו. אני נדבקתי ממנו, ולצערי מאז לא חזרתי לעצמי. יש לציין שהייתי חצי שנה אחרי לידה ואולי המערכת החיסונית לא הייתה גם ככה במיטבה. לאחר 3 שבועות גם לי פסקו השלשולים הקשים אבל אז החלו יציאות קשות וגדולות מאוד ברמה שגרמו לי לפיסורה בפי הטבעת. בניגוב היה ריר. לאחר מספר שבועות עברתי בדיקת קולונוסקופיה שבה לא עלו שום ממצאים ולאחר מכן היציאות הבעיתיות נמשכו רק שהפעם במקום יציאות קשות הם הפכו לרכות מאוד. לא שילשול אבל גם ממש ממש לא רגילות ולעיתים גם ניתן היה להבחין בחתיכות מזון לא מעוכלות. כאבי בטן אין בכלל אבל לאורך כל התקופה, התחושה שמלווה אוי היא תחושת מלאות, לא משנה כמה מתרוקנת מרגיש שיש עוד. הולכת לישון בלילה עם תחושה עמוסה. בחודשים האחרונים חשבתי שאולי זו פטריה במעיים אז אני כבר במשך חודשיים לוקחת שמן אורגנו ועושה דיאטת קנדידה. פניתי לרפואה אלטרנטיבית ועשיתי שטיפות קיבה. שום דבר לא עוזר ואני אובדת עצות ורוצה את חיי בחזרה. אשמח אם תוכל לעזור לי ולכוון אותי אילו בדיקות כדאי לעשות? אוחי שווה לעשות בדיקה של הליקובקטור? אולי בדיקת קולונוסקופיה לא מספיקה וכדאי ללכת לגסטרוסקופיה? רגישות לגלוטן/חלב אין כי אני עושה דיאטה ונמנעת מכל הדברים הללו ועדיין החגיגה נמשכת. אודה לך אם תוכל לתת לי רשימה של דברים שאתה ממליץ לי לבדוק כדי להבין מה קורה בגוף שלי כי משהו שם לא תקין. תודה רבה מראש.

19/08/2017 | 21:14 | מאת: אורטל

לא רשמתי- בת 29, בריאה דרך כלל, מבנה גוף רזה

מאד מאד מסובך לפתור כך דרך האינטרנט האם בוצעו תרביות צואה ? האם היה איזה שהוא נסיון טיפולי? נראה לי שלא נוכל להמנע מלהפגש ולדון בכל הנושא בהרחבת יתר תודה

20/08/2017 | 19:20 | מאת: אורטל

אכן בוצעו תרביות צואה והכל יצא תקין. חוץ ממה שפירטתי לא קיבלתי שום טיפול. ניביתי ללכת לטיפול אלטרנטיבי אבל אני מרגישה שלא מיציתי את כל הבדיקות ברפואה הקונבנציונלית ואשמח אם תמליץ לי לאיזה בדיקות כדאי שאלך. כדאי לבדוק הליקובקטור? (יש לציין שאני לא סובלת מצרבות). האם אתה מקבל מטופלי קופ"ח מכבי?

מנהל פורום מחלות דרכי העיכול - רפואה משולבת