צלקת בקרנית אחרי פציעה בעין + ראיתי גם חצי שכבה בקרנית שחסר בצד השני
דיון מתוך פורום עדשות מגע, עדשות מגע לקרטוקונוס ומיפוי קרנית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני היום בת 32 לפני שבת בערך שעה לפני שבת הלכתי לקחת ניילונית כדי לקרוא ובטעות נכנס לי לעין היו לי כמה דקות של כאבים חזקים ובגלל שהיה שבת לא ידעתי מה לעשות לקחתי טיפות עיניים ליובש והכאב עבר לי האם יש ורך להיבדק אצל רופא עיניים מומחה קרנית? תודה רבה האם יצטרכו לעשות בדיקה אופטומטריסטית חדש? תודה