לחות מאוד מפיענוח צילום חזה

דיון מתוך פורום  וירוס הקורונה

30/09/2023 | 13:40 | מאת: דוד

שלום רב, חולה לב (לפני מספר שנים התקף לב , 3 סטנטים) בן 49. כשבועיים לאחר החלמה מקורונה בפעם הראשונה, הופנתי למיון עקב כאבים בחזה (קורונה עם חום גבוה 39-40, כאב ראש, כאב גרון ללא שיעול או נזלת / ליחה). אושפזתי ובוצע צינתור אבחנתי ששלל בעיה לבבית. בפעינוח צילום חזה נרשם "סמיכות קלה באזור קרדיו-פרני ימני, ללא דינמיקה מהותית, בשלב זה לא נראה שמדובר בקונסולדציה. למעקב קליני. צל הלב והמיצר אינם מורחבים." לחוץ מאוד מהממצא בפיענוח ומהעובדה שהכאבים בחזה לא עוברים. אשמח מאוד להתייחסותך . המון תודה!!!

שלום דוד, 1. בצילום המתואר בשאלתך אין עדות מספקת לזיהום כלשהו. 2. בנושא המשך הכאבים בחזה- מומלץ לך המשך מעקב בעזרת רופא/ת המשפחה שלך. הרבה בריאות אפי

01/10/2023 | 19:20 | מאת: דוד

המון תודה על התגובה המהירה!! 1) מה המשמעות של הממצא? 2) האם עליי לעשות משהו לגבי הממצא שגילו?( המשך מעקב, צילום נוסף?) המון תודה!!

שלום דוד, 1. משמעות הממצא לא ברורה לי. 2. נסה להפנות את שאלותיך בנושא לפורום של מומחה/ית בדימות. הרבה בריאות אפי

02/10/2023 | 00:29 | מאת: דודו

אם יש לך את הקבצים המקוריים של הצילום, קבצי DICOM, אז אתה יכול לייצא אותם לקובץ JPG באיכות גבוהה ולהעלות אותם לאתר Chester AI שמפענח בחינם באמצעות בינה מלאכותית צילומי חזה, עדיף למחוק את השם ופרטים מזהים אם הם מופיעים שם. אבל אני מזהיר אותך שלאתר הזה עשויות להיות טעויות, אני לא מזמן נכנסתי ללחץ גדול בגלל פענוח שגוי שלו ושילמתי על חוות דעת שנייה של רדיולוג מומחה לפני שנרגעתי והשתכנעתי שהפענוח של הבינה המלאכותית היה שגוי. אבל יכול להיות שיש גם מקרים שבהם הוא מזהה בעיות שרדיולוגים לא זיהו.

מנהל פורום וירוס הקורונה