מתי מומלץ לבצע מתיחות?
דיון מתוך פורום עיכוב תהליכי הזדקנות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד׳ר בר האם אתה ממליץ על ביצוע מתיחות לפני אימון גופני או רק לאחריו?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום טליה. אם גילך הוא מעל ל-25 את בהחלט יכולה לבצע מתיחות לפני אימון..וגם בלעדיו לפעמים. למעשה מתחילת גיל העשרים כדאי לבצע מתיחות על בסיס יומי מאחר ועם העלייה בגיל רקמת החיבור בגופנו נוטה להתקשח והגידים מתקצרים. תרגילי מתיחות גם משפיעים על השרירים במנגנון של פרופיוספציה ושמירה על התקשורת הבריאה בין המוח ורקמת השריר. בברכה ד״ר אודי בר נ.ב. כמובן שבקרב מתחילים יש לתרגל מתיחות בהדרגה