אורטיקריה ומחזור קשר, טיפול. תודה.

דיון מתוך פורום  אורטיקריה - סרפדת, חרלת

12/06/2017 | 20:12 | מאת: מור

שמתי לב שכל פעם לפני קבלת מחזור יש החמרה של האורטיקריה בכל הגוף, וביום הראשון של המחזור האורטיקריה שלי נעלמת. ביום השני מתחיל חזרה לאט לאט לעקצץ ואחרי כמה ימים חוזר להיות הסיוט המתמשך שלי כבר שנה וחצי. קראתי על הקשר לאי סדירות במחזור וטיפול הורמונלי. איזה טיפול אני יכולה לקבל? המחזור שלי יחסית כן סדיר, ללא גלולות. אבל אני בטוחה שיש השפעה הורמונלית כלשהי עובדה שביום הראשון של המחזור זה נעלם. כמו כן מתכננת הריון בקרוב.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום לך. באורטיקריה צפויות התלקחויות בעת שינויים הורמונליים או מחזור הורמונלי שאינו סדיר. הטיפול בעצם ״ נתפר״ באופן אישי לאחר אבחון מדוייק. כך שעלייך להגיע לביקור במרפאה. בהצלחה

12/06/2017 | 21:24 | מאת: מור

כבר הייתי אצל כמה רופאי עור שנחשבים טובים , וכמה אלרגיולוגים שנחשבים טובים ואף אחד לא תפר לי טיפול הקשור לשינויים הורמונלים.. למרות שציינתי שביום הראשון של המחזור הפריחה נעלמת. מה לבקש ספציפית מהרופא? כמו כן שאלה, בקשר לקסולייר - היא רק אמורה לעזור לסימפטומים או שאחרי זמן ממושך שלוקחים היא יכולה להעביר את המחלה לגמרי?.. אני לא יודעת אם זה בכלל עזר לי לקחתי 6 חודשים פעם בחודש 300 מ"ג ובפעם האחרונה אפילו ראיתי החמרה מייד אחרי הזריקה ובשבוע שלאחר מכן.

מנהל פורום אורטיקריה - סרפדת, חרלת