אורטיקריה כרונית קשה

דיון מתוך פורום  אורטיקריה - סרפדת, חרלת

13/04/2017 | 21:10 | מאת: מורן

אני סובלת מאורטיקריה קשה כבר שנתיים, מיותר לציין שאין לי יום ואין לי לילה, שותה 2 טלפסט ביום מיזולן בלילה ללא כל שינוי, לאחרונה הוסיפה לי הרופאה סינגולייר לניסיון של שבועיים וגם הוא לא עזר. קיבלתי כדורי סטרואידים שעשו יותר גרוע וגרמו לי לזיעה קרה ורעד בגוף. כרגע נמצאת בתהליכים לקבל אישור לזריקות, השאלה אם הזריקות האלה אינן מסוכנות, מפחדת להכניס לגוף שלי חומרים ומפחדת מתופעות הלוואי, מתלבטת אם לפנות קודם לרפואה משלימה. יש לציין שאני סובלת מאי תפקוד של בלוטת התריס, שותה אלטרוקסין כתרופה קבועה, ובעבר גם סבלתי מאליקובקטר פילורי, הבנתי שיש לזה איזשהו קשר לאורטיקריה. אני מבולבלת וחסרת אונים אשמח לייעוץ. תודה רבה.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום לך. לי נשמע שטרם מיצית לגמרי את הקווים לטיפול באורטיקריה שלך. אני מציעה שתגיעי להבדק ובאותה הזדמנות גם תקבלי מענה לכל שאלותייך מאחר ולא ניתן להתייחס לכולן בפורום זה. לגבי הזולייר- זו תרופה עם פרופיל בטיחותי גבוה . מאחלת לך בריאות שלמה. דר מעוז סגל

14/04/2017 | 12:53 | מאת: דבי

למורן במילה אחת ובלי כוונה רעה בכלל חס וחלילה. אל תתקרבי לזולייר. ******************* ויותר מזה אל תתקרבי לסטרואידים בכלל . ******************************************** א.היא לא מרפאת כלום ולא תרפא אותך מאורטיקריה? ב.היא גורמת לעייפות וכאבי שרירים חמורים שלא תוכלי לתפקד. ג.הגוף מתרגל אליה מהר מאד ואז תצטרכי להכניס לעצמייך סטרואידים כדי להשתלט על ההתקפים שיגרמו לך מעצם השימוש בזולייר ( זה נקרא ריבואנד )

מנהל פורום אורטיקריה - סרפדת, חרלת