ועדה רפואית לתביעה לקצבת נכות כללית
דיון מתוך פורום ביטוח לאומי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, הגשתי תביעה לקבלת קצבת נכות כללית בגלל בעיות נפשיות קשות. (סובל כל החיים מדיכאון שעמיד לתרופות, חרדה חברתית ואי מסוגלות לעבוד) וכן כאבי תופת כרוניים באשכים הנמשכים כבר 3 שנים ללא סיבה פיזיולגית. אתמול קיבלתי מכתב זימון לועדה רפואית לרופא "פנימאי". מה זה רופא פנימאי ולמה הבדיקה היא על ידו ולא ע"י פסיכיאטר? הרי הגשתי תביעה על בעיות נפשיות והייתי מצפה להבדק ע"י פסיכיאטר. אשמח להסבר בנושא. תודה רבה.
שלום יעקב, יכול להיות שצירפת לתביעה של נכות כללית מסמכים רפואיים שמעידים על מחלות נוספות (חוץ מהעניין הנפשי). בכל מקרה אנו נשמח לייצג אותך בכל וועדה רפואית ובכל עניין שקשור למימוש זכויות רפואיות. 0544331614