קריאטנין גבוה בדם - מה יכולה להיות הסיבה?
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם רמת קריאטנין בדם של 1.32 מצביעה בהכרח על בעיה בכליות או שיש גורמים אפשריים נוספים? שאר בדיקות הדם תקינות פרט לבדיקת קלציום עם ערך 10.23 .
לקריאה נוספת והעמקה
בוקר טוב שרון, לעליית קראטינין בדם יש הרבה מאוד סיבות חלק קשורות למסת שריר, פגיעה בכליות, מחלת הסוכרת ועוד הרבה מאוד סיבות. לא ציינת בת כמה את? האם זה פתאומי או שיש עלייה הדרגתית? האם את סובלת ממחלות אחרות? מה משקל הגוף שלך? האם את עוסקת בפעילות ספורטיבית? האם בוצע הערכת תפקודי כלייה ואיסוף שתן? שתעני על השאלות הללו אשמח להמשיך ולענות ולכוון לתשובה בריאות שלמה