הפסקת ציפרלקס
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מופיעות לי תופעות לוואי כבר שבוע אחרי הפסקת ציפרלקס. סחרחורת בחילה וכאב ראש. כמה זמן זה עוד יקח? האם ניתן להשתמש באלפראזולם בינתיים עד שהתופעות יחלפו?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב יואב, אני מאוד מצטער שלשמוע שאתה סובל.... לצערי תופעות הלוואי שאתה מתאר מוכרות וידועות. שימוש באלופרזולם לא יפתור את תופעות הלוואי (אולי מעט יפחית את החרדה מהן). למעשה הדרך היחידה היא שימוש בתרופות מכוונות תסמינים (אקמול/אופטלגין/פרמין) וככל שהזמן יעבור ככה גם תופעות הלוואי יחלפו. הרבה בהצלחה