טיפול בסטטינים והסיכון למחלת פרקינסון
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב דר', בשבוע האחרון, פורסם שטיפול בסטטינים מכל סוג שהוא תורמים להעלאת הסיכון למחלת פרקינסון. (מצ"ב הקישור: http://www.e-med.co.il/emed/new/usersite/content.asp?CatID=17&ContentID=602048). זאת לאחר שמחקרים קודמים הראו קשר הפוך, בו סטטינים מגנים מפני הופעת פרקינסון. אנא חווה את דעתך על המחקר החדש. אני מטופל בליפיטור 40 מ"ג כ- 10 שנים. בן 37. תודה רבה
שלום רב, המחקר הוא חדש מאוד ומציג גישה שלא הייתה מקובלת עד עכשיו. ימים יגידו את השפעתו של המחקר ותוצאות רחבות יותר על מספרים גדולים יותר של חולים. כרגע אין לי עדיין את הכלים להגיב על מחקר זה