סטטינים וחיסון נגד שפעת
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, במאמרים רפואיים שהתפרסמו לפני כשנה נאמר כי מי שנוטל סטטנים אינו מקבל את האפקט של החיסון נגד שפעת כי הגוף לא מייצר מספיק נוגדנים נגד המחלה ולכן אנשים שנוטלים סטטנים יכולים ללקות במחלה . היום אנו מופצצים על ידי קופות החולים ובתכניות רדיו וטלויזיה ללכת להתחסן מבלי להזכיר את הנאמר לעיל אודה לכם אם תבהירו את הענין תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, מחקר זה הוא מחקר קטן מאוד ויחידי...אין להסיק ממנו מסקנות רחבות אלא לאחר שיבדק. אני לא מכיר את הנאמר בו והנחיות משרד הבריאות וקופות החולים אינם מחריגות חולים הנוטלים סטטינים מקבלת חיסון