שיעול יבש ונבחני מלווה בחום וקצת ליחה
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר אבא שלי בן 62 ברקע סכרת ויתר לחץ דם הוא מטופל באינסולין וכדורים ליתר לחץ דם ביומיים האחרונים הופיע שיעול יבש ונבחני ,ממש משתעל כל היום . היה מלווה בחום 38.5 וקצת מנוזל התלונן היום על קצת צרבות האם התרופות ליתר לחץ דם הן הגורם?או צרבת ?או שחטף וירוס? הוא עבר חיסון נגד שפעת לפני חודש וחצי נא עזרתכם הקדם אפשרי אני לחוצה.. בתודה,חן
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, התיאור שלך מתאים לדלקת בדרכי האויר העליונות URTI או דלקת ריאות. אביך צריך להבדק ע"י רופא