שאלה על חיסון נגד קורונה
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני בת 44 בריאה בדרך כלל. מלידה היה לי פטור החיסונים.אם אני זוכרת נכון נולדתי עם הרבה כדורים לבנים בדם.עובדה שבחיים לא עשיתי שום חיסון. עכשיו אם יחייבו לעשות את כולם חיסון נגד קורונה אני לא יודעת איך הגוף שלי יגיב על זה.זה מסוכן לעשות חיסון במצב כזה? אני די חזקה כל חורף אני עוברת בלי חיסונים ואפילו אם יש לי צינון קל זה ליום יומים בלי חום קצת כאבי שרירים ואולי נזלת.לא יותר.ממש לא יודעת מה אעשה אם באמת יחייבו את כולם לעשות
אני לא מכיר מצב בו יש פטור מחיסונים-למעשה אין מצב כזה אפשרי לא יכולים לחייב אדם לעשות חיסון לקורונה-זה מאוד מומלץ בכדי לשמור על בריאותו אולם לא יכולים לחייב אותך-אם לא תרצי לא תתחסני