שאלה לגבי חיסון כלבת
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי. היום עשו לי חיסון סביל ופעיל לכלבת השאלה היא האם זה בסדר איך שעשו לי את הזריקות? את החיסון הפעיל עשו לי בזרוע ימין ואת החיסון הסביל עשו לי בזרוע שמאל ובטוסיק. הסיבה היא שהשריטה שבגללה אני עושה את הזריקות נמצאת במצח והם אמרו שאסור לעשות את זה בראש. אז זה בסדר איך שהם הזריקו לי או שעכשיו תהיה בעיה?
לקריאה נוספת והעמקה
בנוסף עשו לי את החיסון הסביל נגד כלבת ישר אחרי שהביאו לי את החיסון הפעיל השני. רק רק ביום השלישי לתחילת החיסונים החליטו לחסן אותי גם סביל.
זה לא היה כזה גדול זה גם היה שטחי מאוד פשוט אמרו לי שאסור להזריק לראש כי זה מסוכן זה במצח