משמעות תוצאה שלילית בבדיקה סרולוגית
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בבדיקה סרולוגית בקופ"ח התוצאה שלילית. גם לא ידוע על קורונה בעבר. מה משמעות של תוצאה שלילית? כמה זמן אחורה זה בודק? בבדיקות סרולוגיות בבתי חולים מקבלים גם כמות של נוגדנים, בקופ"ח לא מופיעים נתונים אלא רק תוצאה שלילית. האם תוצאה שלילית זה אומר שאין בכלל נוגדנים או שיכול להיות כמות נמוכה ועדיין מגדירים את זה כתוצאה שלילית? (בהנחה ויש כמות קטנה זה לכאורה מעיד על קורונה בעבר) תודה
נושא הבדיקות הסרולוגיות בקורונה עדיין נמצא תחת בדיקה בשל העובדה כי מדובר בנגיף חדש באופן עקרוני סרולוגיה בודקת רמות קיימות של נוגדנים-יש או אין ואם יש אז באיזה רמות. והיה והתוצאה שלילית זה אומר שאין או שיש כמות קטנה שלא עוברת את סף הגילוי ולא מספקת הגנה