לחץ ביד ימין
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כבר תקופה שיש לי מעין לחץ ביד ימין, שבא לידי ביטוי שאני בשכיבה - קושי להשאיר את היד באותו מקום וצורך להזיז אותה. זה קורה בדכ בלילה לפני שינה וכשאני מתעורר הלחץ נעלם. הלחץ הוא ביד שבה אני מרבה להחזיק את הפלאפון שלי (הוא די גדול) בצורת הנפה כלפי מעלה, ועוד החזקת דברים נוספים, אך אינני יודע אם יש קשר. מה זה יכל להיות?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, אנא פנה לבדיקת רופא משפחה שיתן כיוון-האם מדובר על בעיה אורטופדית/עצבית או משהו דומה. ידוע על פגיעות כתוצאה משימוש יתר בטלפון וזוית ההחזקה שלו בריאות שלמה