פטכיות ברגלים סיבות לתופעה
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 37 ורציתי להתייעץ על תופעה מוזרה .לפני חצי שנה הופיעו לי פטכיות קטנטנות על הרגלים..בשטח מאןד מצומצם כמו 1-2 סמר .ככה מדי כמה ימים הופיע שטח כזה במקום אחר ברגל ולמוחרת נעלם.התופעה נמשכה 3 חודשים.ונעלמה כלא הייתה.לאחרונה שוב חזרה אבל בכמות ותדירות מצומצת יותר.ספירת דם תקינה גם היום וגם אז.מה יכולה להיות סיבה לדבר כזה ?
לקריאה נוספת והעמקה
יש הרבה מאוד סיבות להופעת דימומים קטנים (פטכיות) על גבי העור-חלקם זיהומיים, חלקם המטולוגים וחלקם אחרים-אנא קראי באינטרנט על הנושא שכן קצרה היריעה כאן מהלכיל. אני מאוד ממליץ שרופא יסתכל על זה וייתן לך חוות דעתו