ריח וטעם
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר שלום רב, מזה חודשים יש לי ריח וטעם לא טוב בפה באופן תמידי ,לא משנה מה אוכל ,שותה וכו. עשיתי בדיקת נשיפה בממצאים הראו שהכל בסדר. עד שאחוזר לרופאת המשפחה שלי (יש זמן עד שיש תור),תוכל לתת לי כיוון מה זה אז כן יכול להיות ? לא ידוע אם יש קשר בין הטעם לריח ,ובדיקה אצל רופא השיניים הראה שהכל בסדר ,אין עששת ,אין בעיות . נב-אני לוקח תרופה פעם ביום,מינוציקלין. ולא הפסקתי את שימושה לפני הבדיקה ,אולי זה שינה משהוא בממצאים? תודה רבה
שלום רב, יש סיבות רבות לריח רע מהפה וציינת אחד מהם שזה בעיות שיניים וחניכיים. מקור נוסף הוא הגרון/שקדים. אי מציע לפנות לבדיקת רופא אף אוזן גרון בהצלחה