סיבוך אחרי הניתוח - חייבים עזרה בבקשה!
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אבא שלי בן 83 עבר לפני חודש ניתוח של כריטה של ציסות על לבלב ( היה מתוכנן וויפל) בזמו אישפוז הסתבך עם אספרציה שוחרר הביתה אחרי שבועיים. אחרי שבועיים המצבו הדרדר הגיע למיון עם הקאות ותשישות בסיטי מצאו לו קולקציות גדולות במקום הניתוח . טופל עם אנטבאוטיקה עם שיפור בקולקציות שוחרר הביתה אחרי 10 ימי אישפוז. כרגע סוכר לא מאוזן סביבות 300, קם בלילה לתת שתן כל שעה, עצירות רופאת משפחה לא יודעת איך לעזור ולאזן אותו. האם יש סיכוי ש הוא יצא מי זה? מה אלינו לעשות? איזה רופא יכול להוציא אותו מי זה? האם הוא בסכנת חיים ? תודה רבה
שלום רב, צר לי לשמוע על ההדרדרות לצערי זה קורה לעיתים הדרך לדעת היא להיות בקשר עם הרופא המנתח ובית החולים שניתח אותו ולקבל חוות דעת של כירורג ורופא משפחה בריאות שלמה ובהצלחה