תוצאות של בדיקת MRI, אשמח להתיחסות.
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום שאלתי כאן בחודש שעבר על "כאבים נודדים", ואני עכשיו מביא את תוצאות ה MRI. אשמח לקבל תרגום ל"עברית מדוברת", ומה אתה ממליץ לעשות. תודה רבה רוני גנזי
תודה. אם כך, אכתוב כאן את הסיכום: 1: ממצא היפר-וסקולרי קטן באונה השמאלית של הכבד, עם אבחנה מבלת בין שאנט וסקולרי לבין FNH. רצויה השוואה ישירה עם בדיקות הדמיה קודמות. ניתן להשלים בירור ב MRI עם הזרקת חומרניגוד הפטו-ספציפי (Multihance(. 2: הסננה שומנית בולטת של מרקם הלבלב. ממצאים ציסטיים קטנים לאורך הלבלב מתאימים ל Side branch IPMN. ללא מאפינים חשודים. מומלץ יעוץ רופא גסטרו. עד כאן מה שנכתב בסיכום. תודה רבה רוני
תודה רבה.