שאלת מלווה לקולונוסקופיה
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב ד'ר אני מבין שלצורך בדיקת קולונוסקופיה, מחייבים לבוא עם מלווה, האם זה בגלל שמטשטשים את הנבדק, ואולי עדיין יהיה מטושטש אחרי הבדיקה, ויתקשה להגיע לבד הבייתה, או שיש סיבה נוספת? הבנתי שהמטופל מטושטש בדורמיקום, אז מי מלביש אותו בחזרה אחרי הבדיקה? לבסוף, באם יש מצב שהנבדק ללא מישפחה, ערירי, ואין מישהו שיכול ללוותו לבדיקה,[נעשית בקופ'ח כללית] מה קורה אז? מהי הפרוצדורה במקרה ולא ניתן להשיג מלווה?
שלום רב, מטרת המלווה היא כמו שכתבת לעזור עם המטופל לאחר טשטוש. בעזרה בלבוש או עזרה אחרת במהלך הבדיקה ניתן להעזר באחות או בצוות המטפל. אני לא מכיר אופציה של עזרה בקופת חולים-אבל מעניין לשאול בהצלחה ובריאות שלמה