בדיקת דם בלוטת התריס
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עשיתי בדיקה וזאת התשובה שלה וזה נראה לא תקין לפי המדד של כללית מה זה אומר ? שם הבדיקהANTI THYROID PEROXID תוצאהBELOW 45
לקריאה נוספת והעמקה
כשרוצים לאבחן תת־פעילות של בלוטת התריס על רקע של מחלה אוטואימונית עושים את הבדיקה. בבדיקה בודקים נוגדן עצמוני (אוטואימוני) שמיוצר במערכת החיסון ושפועל נגד אנזים הפראוקסידאז של בלוטת התריס. הנוכחות של הנוגדן פוגעת בייצור ההורמונים של בלוטת התריס שנקראים T3 ו־T4.תוצאה בטווח הנורמה היא תקינה והיא מצביעה על כך שלא נמצאו נוגדנים לתירואיד פראוקסידאז
אז שלי תקינה או לא?