חום גבוה ורעידות אצל מבוגר
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני בת 29, בריאה בדרך כלל, ולא מחלות רקע. בחודש פברואר האחרון היה לי אירוע בודד של חום מאוד גבוה באמצע הלילה (40 מעלות) ורעידות חזקות ללא שליטה בכל הגוף שפסקו אחרי שירד החום. אתמול בסביבות 3 בלילה התעוררתי בתחושה שקצת קר לי ותוך חצי דקה פשוט רעדתי מקור בלי שליטה. הבאתי שמיכת פוך וצמר וזה לא עזר. רעדתי חזק מאוד ובלי שליטה במשך כמעט חצי שעה. קצת אחרי תחילת האירוע לקחתי אדויל ואחרי 20 דקות מדדתי חום והיה לי 39.5. בערך חצי שעה - 40 דקות אחרי שלקחתי את האדויל הרגשתי שהחום יורד מאוד מאוד לאט. הוא ירד במשך שעה וחצי וככל שירד החום גם פסקו הרעידות בגוף. ב-2 המקרים לא היה שום תסמין נוסף ויום למחרת הרגשתי בסדר גמור. ללא חום בכלל. מה יכולה להיות הסיבה לאירוע חום גבוה בודד? ואיך אפשר להקל על הרעידות בגוף כשזה קורה? תודה
לחום גבוה יש סיבות רבות בד"כ זיהומיות ברוב המקרים כאשר יש חום תגובה טבעית של הגוף היא רעידות לשם קירור הגוף-זה טבעי ואין מה לעמור את זה-עם ירידת החום זה יפסק