אופטלגין
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני עושה טיפולי לייזר להסרת שיער וסובלת סובלת מכאבים עד כדי כך שאני לא עושה טיפול אלא אם מרחתי אמלה/פילידין בכמויות עצומות. שמעתי מהמטפלת שמשהיא לקחה טיפות של אופטלגין (30 בערך) לפני הטיפול והיא לא הרגישה כלום. רציתי לדעת האם אכן אופטלגין יכול לעזור? כמה טיפות לקחת לפני הטיפול ? והאם כדורים של אופטלגין יותר חזקים מהטיפות ועדיף שאקח אותם במקום? תודה רבה!!!!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, אופטלגין זה משכך כאבים מצויין ויכול מאוד לעזור. את הכמות נוטלים ע"פ משקל גוף-למשקל ממוצע 30 טיפול זה ראוי - ניתן לבדוק בעלון לצרכן. אני מאוד ממליץ