שלשולים חריפים וכאבי בטן אנטיביוטיקה לא עוזרת.
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, אני כרגע מטייל בדרום אמריקה פרו. לפני חמישה ימים התחילו לי שלשולים חריפים וכאבי בטן. ניגשתי למרפאה מקומית וקיבלתי טיפול אנטיביוטי (triconidazol forte 1g) למשך שלושה ימים בנוסף לtiorfan 100mg, לטענתם נדבקתי בטפיל בבטן. אתמול בערב סיימתי את הטיפול ללא כל שינוי. במהלך הטיול חוויתי משהו דומה, אך לא נגשתי למרפאה ולקחתי אנטיביוטיקה שהייתה לי (לורמיקס 200mg) למשך שלושה ימים וחוויתי שיפור תוך יום של טיפול. אני מתלבט אם לקחת שוב את האנטיביוטיקה מהארץ או לגשת בחזרה למרפאה. מצרף תמונות של הבדיקות דם מלפני שלושה ימים.
שלום רב, זה נשמע כמו travelers diarrhea מחלה מאוד נפוצה במהלך טיול במדינות עולם שלישי. היא בד"כ חולפת לבד, צריך להקפיד לשתות הרבה ולאכול מעט. אני ממליץ שיעקב אחריך רופא