שפעת כוללת דם שחור צמיגי בליחה
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני שבועיים התחילה לי שפעת , נזלת, הקאות וחום. בשבוע האחרון החום ירד אבל כל פעם שיוצא לי ליחה מהאף או מהפה היא יוצאת עם המון דם צמיגי בצבע אדום שחור. אני נמצא בברזיל לכן לא ממהר ללכת למרפאה. אני חוזר לארץ בעוד שבועיים האם אפשרי לחכות לארץ או עדיף ללכת למרפאה באיזורי כרגע ? מציין שבתחושה הכללית אני מרגיש בסדר גמור.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, מתנצל על התשובה המאוחרת. בזמן שיעול ממושך ושפעת ממושכת יש קריעת כלי דם קטנים ויציאת דם ...חלק מהדם נקרש ולכן יש דם שחור. קשה לי להעריך מפורום באינטרנט אבל אם אין יציאת דם בכמות גדולה זה תקין ובסדר.