תפליט ליד הפרוזדור הימני כנראה פלאורלי
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 45 סובלת מיל"ד מטופלת אך לאחרונה הכדורים גורמים לי ליציאת שתן תכופה (אמלודיפין 10-וזה למרות שהם לא משתנים)וגרד ולכן לקחתי לעיתים רחוקות. סבלתי מדלקות ריאות חיחורים וצפצופים במשך 8 חודשים חשד ךברונכיאקטזיס. בסיטי חזה ראו ציסטה בלב. באקו לב ממצאים שונים חדשים כגון אי ספיקה קלה מטריאלית ועוד סוג שאיני זוכרת את שמו. כמו כן נמצא תפליט סמוך לפרוזדור הימני .מה לדעתך הסיבה לתפליט ??? ומה עליי לעשות???לציין כי אני עייפה יותר מתמיד וסובלת מסינוסיטיס ולעיתים מהזעה לילית (יכול להיות גיל המעבר?)תוד וסליחה על האורך
שלום רב, מתנצל על המענה המאוחר את צריכה להראות את תוצאות האקו לקרדיולוג ולהתייעץ איתו. יש אבחהנ מבדלת גדולה-מספר סיבות אולם הפורום אינו יכול להיות תחליף לבדיקה והתייעצות עם רופא מומחה. ממליץ לך בחום ללפנות לקרדיולוג