שיתוק בחצי פנים וצוואר תפוס
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ערב טוב לפני מס' שנים, בעת טיסה, לפתע לקיתי בשיתוק בחצי מהפנים והמצב נותר כך עד הנחיתה. בנוסף, הצוואר נתפס וסבלתי מכאבי ראש חזקים מאוד במשך שעות ארוכות. מאז אני חושש לטוס. לאיזה רופא מומחה עליי לפנות? נוירולוג? האם הסימפטומים שתיארתי הם תופעה מוכרת בטיסות? במידה וכן, מדוע זה קורה?
מצטער על התשובה המאוחרת-אם זה הופיע פתאומית עליך לפנות בדחיפת לרופא משפחה או לנוירולוג. אם אתה עדיין מתאר שיתוק אני ממליץ לפנות למיון
מודה לך על המענה. השיתוק בחצי פנים נמשך להערכתי בערך רבע שעה, מרגע שהמטוס היה מעל שמי ישראל והחל להנמיך גובה באופן הדרגתי. כשהמטוס נחת זה עבר לי ונותרתי עם כאבי ראש חזקים מאוד במשך שעות ארוכות. אפנה לנוירולוג.