סחרחורות קשות פרדינזון
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני נוטלת סטרואידים עקב חשד למחלת קרוהן יש לי דלקת במעיים.. אני סובלת מסחרחורות כשאני עוברת ממצב ישיבה לעמידה כאילו אני עומדת להתעלף... ממה זה נובע? מהסטרואידים או מהקומדין שאני גם נוטלת. זה התחיל לי מאז הסטרואידים
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, קשה לקשר את הטיפול בסטרואידים לסחרחורת -אם כבר זה אמור להטיב את הסמפטום. אני ממליץ שתבדקי ע"י רופא-יכול להיות שיש לך חשד ל BPPV-הווצרות קריסטלים במערכת שיווי המשקל-מצב לא מסוכן אולם פוגם באיכות חיים ויש פתרון. קומדין לא אמור לעשות סחרחורת