עזרה בבקשה דחוף בדיקת סמנים
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אימי כבת 69. לפני כשמונה שנים עברה כריתת שד עקב סרטן שד. לפני כשנתיים חלתה בפמפיגוס וולגריס ועד היום נוטלת פרנדיזון כ- 5 מ"ג. ערכה בימים האחרונים בדיקת סמנים כאשר בדיקת CA-19-9 עם ערך של 39.29 U/ml לפני כחצי שנה ערכה גם כן את הבדיקה עם ערך של 38.13 בערך. מה זה אומר? האם בהכרח תהליך סרטני? אלו עוד אפשרויות יש. עשתה הבדיקות ללא תלונה מסוימת. כמעקב. מה הבדיקות שעליה כעת לבצע? האם הנתון הרבה מעל הטווח הסביר. בבקשה אנא אינפורמציה ככל הניתן. תודה
לקריאה נוספת והעמקה