תחושת קור תמידית בהחמרה
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בן 36, בריא, סובל מתחושת קור זה זמן רב שהחמירה בתקופה אחרונה . מתלבש בבגדים חמים גם בימים חמים ולא סובל קור מזגנים. חום הגוף תקין במספר מדידות. לאחרונה עקב ירידת שמיעה פתאומית תחושתית עצבית נלקחו בדיקות דם - המוגלובין תקין. B12 וחומצה פולית תקינים. TSH יצא תקין (1.31), ANTI thyroid Peroxidase יצא 95 (נורמה עד 35). - האם יש מצבים נוספים שכדאי לבדוק שיכולים להסביר את תחושת הקור? - האם יש קשר בין הנוגדן לתחושת קור? - האם מוכר קשר בין הנוגדן הנ"ל לפגיעה חיסונית באוזן הפנימית ? תודה.
שלום רב, תלונות ממושכות כאלו זקוקות לבירור ומעקב של רופא משפחה אני יכול להעריך שמדובר על בעיה בבלוטת התריס או משהו דומה-אבל צריך לעשות בדיקה מקיפה בהצלחה