מודאגת מוטרדת ומאוד רוצה עזרה
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שאלהקשהלי בטח בפורום אבלאשמח לקבל כיוונים.מאובחמת כחולת פיברומיאלגיה עם דלקתכרוניתבקיבה. לפני שבוע ביצעתי בדיקותדם ושתן מלאות-ספירת דם תקינה.esr תקין.שתן תרבית הכל תקין. ויטמים די נמוךוcpr קצת גבוה 1.4. כברשבוע שאני עם כאבים בכל הגוף וחולשה רגיל לפיברו אבלמשהו התחדש- פעם פעמיים בלילה יש לי התקף פתאומי של רעידות וצמרמורת בכל הגוףשחולפת אחרי כמה דקות(איןסיבה לרעוד מקור) . מה זה יכול להיות? יש לי דלקת שלא מגלים,משהו חמור יותר? Cpr קצת גבוה וכל השאר תקיןמייצג משהו? אודה לכיוונים
שלום רב, קצת קשה להתייחס לנתונים ששלחת בלי באמת לבדוק אותך CRP מעט מוגבר לא אומר בהכרח כי יש לך תהליך דלקתי וגם אם כן זה יכול להיות כל דלקת גרון/דרכי אויר עליונות פשוטה אני מציע לך מאוד בהתחשב בסימפטומים החדשים להיבדק ע"י רופא