בהמשך לשרשור גופנפש וגיל המעבר
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ממתינה לתשובתך בשרשור לגבי נטילת דיובאן שכרגע לא משפיע על ירידת לחץ הדם והשפעת ציפרמיל על הכדור,מה הסיכון והסיכוי להוריד לחץ דם 145/90 מבלי להשתמש בתרופות..? אני סובלת מלחץ בראש שבא והולך לצערי לא מרגישה כרגע שיפור לאחר נטילת האנלדקס והשינוי לדיובאן (לקחתי רק 4 כדורים) תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
לחצי דם כאלו ניתן להוריד גם ע"י שינוי אורך חיים-הורדת מלח ושינוי תזונתי קראתי את השתלשלות ותיאור הדברים שכתבת, קשה לתת עצות מורכבות באינטרנט ולכן אני ממליץ להיבדק ע"י רופא ולשתף אותו בתהליך