חום שלא עובר - חולה COPD קשה
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, אבא בן 70, חולה COPD קשה חווה התלקחות שנראה שעברה. הנשימה והסיטורציה חזרו לערכים שלפני ההתלקחות. נשאר חום בינוני-נמוך (37.0-37.5) שלא עובר. המצב נמשך קרוב לחודשיים. יום אחד אין חום יומיים יש. טופל בשלל סוגי אנטיביוטיקה (כולל טבאניק). מה אפשר לעשות? על אילו בדיקות אתה ממליץ?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, עושה רושם כי מדובר בחולה מורכב עם שלשל מחלות קשה מאוד להמליץ באינטרנט על טיפול לחולה כזה אני ממליץ להיבדק בדחיפות אצל רופא משפחה או רופא ריאות ולקבל כיוון בריאות שלמה