עקיצה מעכביש..... 😯😯😯
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אודה לעזרתך הדחופה. היום בבוקר הרגשתי גרודים בין הרגליים למעלה. התעלמתי והם נפסקו. לקראת הצהריים-ערב הרגשתי שורף באותו מקום, התעלמתי. עכשיו התפנתי להסתכל מה יש שם... נפל מהגרביון עכביש שחור מת גודל קטן-בינוני... אין לי אדום באזור אבל יש תחושת שרפה כבר כמה שעות. מה אפשר למרוח? האם יש חשש שהוא ארסי אם אני בסדר מהבוקר... תודה
לקריאה נוספת והעמקה
אין כמעט עכבישים ארסיים באזורנו אולם אם באזור העקיצה יש אודם נרחב עם אזור שחור וכואב יש להגיע לבדיקה רופא במיון/משפחה/רופא עור ניתן למרוח בנתיים כל משחה מאלחשת על בסיס לידוקאין או אפילו גל אלוורה בריאות שלמה