התנפחות כפות הרגליים
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בת 65 עדיין עובדת (מזכירה רפואית) מאזנת את יתר לחץ דם עם ניפדילונג ו-DISOTHIAZIDE 25 .מאז שהחלפתי את הקלוריל לתרופה זו כפות הרגליים מתנפחות לי לאחר ישיבה של 10 דקות.זוהי לרק הרגשה אלא אני רואה שהרגל נלחצת בסנדל.האם זה מהתרופה או ממשהו אחר בס"כ הבדיקות שלי הן בסדר.אודה על תשובתך .בברכה רונית
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב,בצקות בכפות הרגליים הן תופעת לוואי מוכרת של תיאזיד אני ממליץ להתייעץ עם רופא המשפחה, לבדוק תפקוד כלייתי לראות שלא נצפתה החמרה ולחשוב על שינוי לתרופה שנקרת פוסיד בריאות שלמה