ד''ר לווין
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אחפש עכשיו את הפורום שציינת. בכל זאת אשמח לחוות דעתך ותשובות לשאלותיי, אם תוכל. איך ייתכן שערך הTSH היה רק שבוע לפני תקין לגמרי ופתאום עלה ל6.4. האם המצב חריג או נורמלי כשאין למעשה בעיה קלינית בבלוטה ולא נוגדנים? יש גם עצירויות, כאבים ומועקות בחזה, פעימות מורגשות, סחרחורות ועייפות בחודשים האחרונים. האם קשור לTSH?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, זה מצב שקורה לעיתים אולם מה שמתואר בהודעה הם תסמינים המאפיינים ירידה בתפקוד הבלוטה...אני חושב שיש צורך בביצוע US לבלוטה והמשך בירור אנדוקרינולוג במידה ולא ימצא דבר ניתן להרגע